متخصص ارتودنسی در غرب تهران

اگر برای درمان ناهماهنگی دندان های خود در غرب تهران به دنبال متخصص ارتودنسی هستید می توانید با مراجعه به مطب ارتودنسی غرب تهران دکتر درویش پور واقع در میدان المپیک، یک دوره درمان استاندارد را آغاز کنید. شما خوانندگان محترم این صفحه با دریافت نوبت آنلاین از سایت می توانید از مشاوره رایگان و تخفیف در هزینه ارتودنسی بهره مند شوید. هچنین برای اینکه بتوانید با اطلاعات کامل بهترین متخصص ارتودنسی در غرب تهران یا خلاصه یک متخصص ارتودنسی خوب در غرب یا هر ناحیه دیگر را پیدا کنید ادامه مقاله را بخوانید.

👋 بیشتر بدانید: بهترین متخصص ارتودنسی در شمال تهران

چطور یک متخصص ارتودنسی خوب پیدا کنیم؟

قبل از پیدا کردن ارتودنتیستی که به عنوان بهترین متخصص ارتودنسی یا یک متخصص ارتودنسی خوب شناخته می شود، باید توجه داشت که انواع درمان ارتودنسی دندان هم زمان‌بر است و هم نسبت به سایر روش‌های دندانپزشکی هزینه نسبتا بالاتری دارد، انتخاب یک متخصص ارتودنسی خوب بسیار مهم است.

این صفحه حاوی چند نکته ساده  و کوتاه برای انتخاب یک متخصص ارتودنسی است که از لحظه آغاز درمان تا واپسین روزهای ارتودنسی و حتی بعد از آن بتواند با شما همراه باشد. در ادامه 4 نکته جهت انتخاب چنین متخصصی برای شما درج شده است. و در نهایت آدرس یکی از مطب های دکتر درویش پور متخصص ارتودنسی در غرب تهران جهت دسترسی آسان و سریع برای ساکنان غرب تهران قرار داده شده است.

1. مدرک تخصصی، تجربه و افتخارات متخصص را چک کنید

بهتر است که برای انجام ارتودنسی دندان‌های خود، به جای مراجعه به یک دندانپزشک عمومی یا یک متخصص گمنام، به دندانپزشکی که دارای تخصصی ارتودنسی دندان است، تجربه بالایی دارد و در زمینه علمی، عملی و سوابق پژوهشی کارنامه پرباری دارد مراجعه کنید. با جستجو در لیست متخصصان ارتودنسی انجمن این صنف می توانید مشخصات و سوابق متخصصان این رشته را پیدا کنید.

2. همیشه و همه جا در، درسترس بودن مهم است

در دسترس بودن یعنی همیشه و از هر لحاظ متخصص در دسترس شما باشد. شما باید بتوانید با جستجو در شبکه های اجتماعی، در اینترنت، در فلان منظقه خاص و … او را به راحتی پیدا کنید. مثلا ممکن است مطبش در یک منطقه باشد که از هر طرف و هر نقطه از شهر به خوبی به آنجا دسترسی داشته باشید. برای مثال دکتر درویش پور در 3 نقطه شهر تهران مطب دارند و مطب ارتودنسی در غرب تهران ایشان از یک لوکیشن خوب با دسترسی سریع بهره مند است.

3. تصاویر قبل و بعد ارتودنسی ملاک خوبی برای انتخاب یک متخصص ارتودنسی خوب در غرب است

با نگاه انداختن به تصاویر قبل و بعد از ارتودنسی بیماران یک متخصص ارتودنسی میتوان درباره مهارت و نتیجه درمان انجام شده تسط او اظهار نظر کرد.

4. جو مطب متخصص را ارزیابی کنید

در ابتدا هم گفتیم که درمان ارتودنسی ارتودنسی (چه ارتودنسی ثابت، نامرئی و متحرک) درمان های طولانی مدتی هستند و ممکن است از 6 ماه تا 3 سال به مطب بروید. پس معقولانه است که به راحتی و آسایش خود در مطب متخصص باشید. هزینه ارتودنسی هم بسیار مهم است. یک متخصص ارتودنسی خوب هوای بیمارانش را دارد، برنامه های متنوعی پرداخت دارد و اگر لازم باشد قسط بندی می کند.

5. بازخورد بیماران و مراجعان را جویا شوید

اینترنت، شبکه های اجتماعی، سایت ها تحلیل متخصصان و … همگی بستری برای شما فراهم میکنند که بتوانید درباره یک متخصص ارتودنسی خوب اطلاعات زیادی به دست بیاورید و مخصوصا نظرات و بازخوردهای بیماران یک متخصص خاص را جویا شوید. یک متخصص ارتودنسی خوب همواره در کانال های اجتماعی، سایت ها و حتی در اجتماع با بازخوردهای خوبی معرفی میشود.

آدرس و مشخصات مطب دکتر درویش متخصص ارتودنسی در غرب تهران

اگر مایل بودید که به مطب دکتر درویش پور در غرب تهران مراجعه کنید و از تخفیف ها و سایر مزایای ارتودنسی در بهره مند شوید از طریق آدرس و شماره تماس برای دریافت نوبت اقدام کنید.

دریافت نوبت آنلاین + مشاوره رایگان ارتودنسی دندان