متخصص ارتودنسی در شمال تهران

در این صفحه ابتدا درباره کلینیک های دکتر هادی درویش پور در شمال تهران توضیحات کوتاهی ارائه شده. همچنین تلاش کرده ایم توضیح دهیم که چطور و با توجه به چه نکاتی می توانید یک متخصص ارتودنسی خوب پیدا کنید. از آنجا که موضوع این صفحه درباره ارتودنسی در شمال تهران است، سعی می کنیم با مثال هایی به شما کمک کنیم تا بهترین متخصص ارتودنسی در شمال تهران را پیدا کنید (هرچند که نکات ذکر شده برای هر شهری کابردی هستند).

دکتر هادی درویش پور در شمال، مرکز و غرب تهران مطب ارتودنسی فعال دارند. تمام مطب های دکتر درویش پور به جدیدترین تکنولوژی های ارتودنسی دندان (مخصوصا ارتودنسی نامرئی) مجهز هستند و این موضوع در خصوص مطب شمال تهران بیشتر صادق است.

چنانچه تمایل دارید که در مطب ارتودنسی شمال تهران ما، تحت درمان ارتودنسی قرار بگیرید، می توانید از طریق فرم تماس سایت، اقدام به دریافت نوبت آنلاین به همراه تخفیف ویژه کنید.

مشاوره رایگان ارتودنسی دندان در شمال، مرکز و غرب تهران

چرا پیدا کردن متخصص ارتودنسی از خود درمان ارتودنسی مهم تر است؟

مرتب کردن دندان ها کار چندان آسانی نیست. برای اینکه بتوانیم دندان ها را مرتب کنیم نیاز به مهارت بالای متخصص داریم و البته که خود روند صاف شدن دندان ها بسیار زمانبر است. به طوری که در کوتاه ترین حالت ممکن است 6 ماه زمان نیاز خواهد بود تا دندان هایی که نامرتبی اندک و خفیف دارند اصلاح موقعیت شوند.

به طور میانگین 1.5 سال طول دوره درمان ارتودنسی است و در بعضی بیماران ممکن است 2 سال و حتی 3 سال دوره درمان طول بکشد. در طول این مدت نیز بیمار یا مراجع باید به صورت دوره ای (ماهانه) به مطب متخصص ارتودنسی مراجعه کند. این یعنی علاوه بر طولانی بودن دوره درمان، شما باید کلی با متخصص ارتودنسی و پرسنلش روبرو شوید، ویزیت کنید و خلاصه خاطره سازی می کنید.

بنابراین لازم است که حتما متخصصی انتخاب کنید که او بتواند برای درمان شما سنگ تام بگذارد و شما هم بتوانید در تمام طول درمان با او، پرسنل و مطبش کنار بیایید و احساس راحتی داشته باشید. زیرا اگر وسط درمان به هر دلیلی از متخصص ناراحت و دلسرد شوید متخصصان دیگر ادامه درمان شما را قبول نخواهند کرد.

چطور بهترین متخصص ارتودنسی در شمال تهران را پیدا کنیم؟

همین الان یک کاغذ و خودکار بردارید و یا در گوشی خودتان جایی برای یادداشت کردن پیدا کنید. قدم اول برای پیدا کردن بهترین متخصص ارتودنسی در شمال تهران این است که لیستی از متخصصانی که در شمال تهران فعالیت می کنند را پیدا کرده و یادداشت کنید. این متخصصان را از کجا پیدا کنیم؟ با 4 روشی که در ادامه توضیح داده ایم لیست متخصصان خود را تهیه کرده و یادداشت کنید.

از آشنایان سوال بپرسید

اگر کسی از دوستان شما به تازگی و یا قبلا ارتودنسی انجام داده، حتما با او مشورت کنید. درباره اینکه کجا ارتودنسی کرده، چقدر درمانش طول کشیده و متخصصش چه کسی بوده از او سوال بپرسید. در صورت تمایل آدرس متخصص او را یادداشت کرده و یا بپرسید که “آیا شما در شمال شهر، متخصصی سراغ دارید که من در لیست بهترین متخصص ارتودنسی در شمال تهران خودم قرار دهم؟”

با دندانپزشک خود مشورت کنید

اگر در حال حاظر یک دندانپزشک خانوادگی دارید و به طور منظم به یک دندانپزشک خاص مراجعه می کنید از او بخواهید تعدادی متخصص ارتودنسی قابل اعتماد در شمال تهران به شما معرفی کند. نام این متخصصان را در صدر لیستی که در حال تهیه آن هستید قرار دهید.

در اینترنت جستجو کنید

اگر کسی را نمی شناسید که ارتودنتیستی در شمال تهران به شما معرفی کند، دست به کار شوید و در اینترنت به جستجو بپردازید. همین الان مرورگر گوشی یا سیستم خود را باز کنید و در اینترنت به جستجوی این کلمات یا عبارت بپردازید:

  • “متخصص ارتودنسی در زعفرانیه”
  • “متخصص ارتودنسی در ولنجک”
  • “متخصص ارتودنسی در الهیه”
  • “متخصص ارتودنسی در نیاوران”
  • “متخصص ارتودنسی در اندرزگو”
  • “متخصص ارتودنسی در فرمانیه”
  • “متخصص ارتودنسی در اقدسیه”
  • “متخصص ارتودنسی در کامرانیه”
  • “متخصص ارتودنسی در دولت”
  • “متخصص ارتودنسی در ظفر”
  • “متخصص ارتودنسی دروس”
  • “متخصص ارتودنسی چیذر”
  • “متخصص ارتودنسی جردن”

منطقه خود یا نزدیک ترین محله به خانه یا محل کار خود را انتخاب کنید و در اینترنت جستجو کنید. گوگل برای شما رد همان صفحه اول متخصصانی لیست می کند که شما می توانید نام، تلفن تماس و آدرس هر کدام را در لیست خود یادداشت کنید.

لیست بهترین متخصص ارتودنسی خود را به ترتیب مرتب کنید

اکنون فرض را بر این می گیریم که شما در لیست خود مثلا 15 متخصص دارید. برای اینکه بتوانید بهترین ارتودنتیست را انتخاب کنید. با توجه به 4 نکته یا بهتر بگوییم 4 معیار زیر متخصصی که بیشترین نمره را کسب کرد و یا معیارهای زیادی در خصوص او صدق کرد آن را به عنوان بهترین متخصص ارتودنسی در شمال تهران خود انتخاب کنید.

1. دندانپزشکی انتخابی شما حتما باید متخصص ارتودنسی باشد

در هر شهر و ناحیه ای تعدادی دندانپزشک عمومی و متخصص وجود دارند که ممکن است بسته به موقعیت و نیاز مراجعان هر نوع درمان دندانپزشکی انجام دهند. در شمال تهران نیز چنین چیزی صادق است. اما متخصص انتخابی شما حتما باید یک دندانپزشک متخصص ارتودنسی باشد نه یک دندانپزشک عمومی یا یک متخصص زیبایی و ترمیمی و ….

2. به جز مدرک، تجربه و مهارت بسیار مهم است

به خاطر هزینه و زمان طولانی درمان ارتودنسی، تنها یک متخصص باتجربه بالا انتخاب کنید. قطعا متخصصی که طی چندین سال چندین هزار مورد نامنظمی دندانی را برطرف کرده تجربه و مهارت بیشتری دارد.

3. بدون مشاهده تصاویر قبل و بعد درمان را شروع نکنید

آلبوم تصاویر قبل و بعد متخصص را ببینید. اگر نتایج قبل و بعد درمان قابل توجه و تحسین برانگیز بود می توانید روی شروع درمان تمرکز کنید.

4. برای اطمینان بیشتر نظرات مراجعان را حتما جویا شوید

تا خودتان یک چیز را تجربه نکنید و با زبان خود آن را بازگو نکنید، هزاران مشاهده و پرس و جو و تحقیق ، نمی تواند درک شفاف و درستی از آن چیز ارائه دهد. به طور مشابه تا خودتان درمان ارتودنسی انجام ندهید نمی توانید درباره نوع درمان، متخصص یا مطب ارتودنسی نظر دهید.

اگر می خواهید بدانید که برای مثال فلان دندانپزشک بهترین متخصص ارتودنسی در شمال تهران است یا خیر، حتما و حتما به مطب او مراجعه کنید، و با مراجعان او صحبت کنید. هرچه از مراجعان بیشتری سوال بپرسید بهتر می توانید درباره اینکه آیا آن متخصص در شمال تهران بهترین است یا خیر اطمینان حاصل کنید.

مشاوره و ویزیت رایگان ارتودنسی در شمال تهران