متخصص ارتودنسی در تهران

متخصص ارتودنسی در تهران : دکتر هادی درویش پور دارای درجه دکتری تخصصی در رشته ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت می باشد. وی با کسب رتبه نخست در بالاترین آزمون تخصصی ارتودنسی ایران که توسط وزارت بهداشت برگزار می گردد، توانست مورد تقدیر وزیر محترم بهداشت و رئیس سازمان نظام پزشکی ایران قرار گیرد.

دکتر درویش پور، متخصص ارتودنسی در تهران، با برترین و مدرن ترین روش ها به تشخیص، پیشگیری و درمان های ارتودنسی و اصلاح ناهنجاری های فک و صورت می پردازد. وی با بهره گیری از به روز ترین انواع بریس های ارتودنسی دنیا، سعی در ارائه خدماتی شایسته و به ارمغان آوردن لبخندی زیبا برای بیماران دارد که البته تا کنون در این ضمینه بسیار موفق بوده و توانسته رضایتمندی تمامی بیماران خود را جلب کند. از خدمات وی می توان به ارتودنسی ثابت، ارتودنسی متحرک، ارتودنسی دیمون، ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی لینگوال و ارتودنسی فانکشنال اشاره کرد.

مطب های دکتر درویش پور در سه منطقه ی غرب، مرکز و شمال تهران واقع شده است که دسترسی را برای بیشتر مردم تهران آسان کرده است.

 

مطب دکتر درویش پور کلینیک میدان فاطمی

کلینیک دکتر درویش پور متخصص ارتودنسی در تهران – میدان فاطمی

دکتر درویش پور بهترین متخصص ارتودنسی در تهران می باشد. این کلینیک در طبقه ی اول ساختمان گراد که در ضلع جنوب شرقی میدان فاطمی است، قرار دارد و دسترسی را برای مردم شرق و مرکز نشین تهران آسان نموده است. چنانچه قصد اصلاح نامرتبی دندان ها و داشتن لبخندی زیبا را دارید می توانید با ما تماس حاصل فرمایید یا به صورت آنلاین نوبت بگیرید.

آدرس :

تهران، میدان فاطمی ،ضلع جنوب شرقی میدان( نبش جویبار ) ساختمان گراد پلاک ۴۵ طبقه اول

تلفن تماس :

۰۲۱-۸۸۹۰۶۵۶۰ ۰۲۱-۸۸۸۵۲۶۱۴